obey-robots.txt
21 Februari 2019, 07:40
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Sinds 7 mei 03.00 geen internet, wel telefoon

Orange_Rose
hoi BMP,

Ja, ik heb de a en b op de splitter omgedraaid... krijg wel weer gewoon een kiestoon. Kan wel bellen, maar niet gebeld worden.

Ik heb ook zonder splitter gedaan... weer hetzelfde..

Wat me nu ook is opgevallen, is dat wanneer ik bel vanaf ons vaste toestel naar mijn mobiel, dat ik dan ons oude telefoonnummer zie. Maar als ik vanaf mijn mobiel terugbel naar ons vaste toestel, dus naar ons oude nummer, gaat hij niet over. Je hoort even tuut tuut, alsof het in gesprek is en de verbinding valt weg.

Wanneer ik ons tijdelijk nummer, dat we van Alice kregen bel, dan zegt hij dat dat nummer niet bestaat.

Zou het misschien zijn dat Alice bezig is ons oude nummer over te zetten??

Groeten

Orange_Rose
Ja, ook dat heb ik geprobeerd...zonder resultaat..

Hoe krijg ik dat bericht dan? Via mijn mail of zo, of per post?

BMP
Ik denk dat ze idd bezig zijn, maar dat zou binnen een dag klaar moeten zijn, je krijgt bericht per mail en postWink
Gewijzigd door BMP op 09 mei 2008, 22:10
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Orange_Rose
Mijn telefoon doet het sinds vanochtend ook weer.. Ik kan bellen en gebeld worden, en wel weer op mijn oude nummer. Ze waren gisteren dus blijkbaar daar mee bezig...

Bedankt nog BMP..

BMP
Graag gedaan,Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 7 mei 03.00 geen internet, wel telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief