obey-robots.txt
17 Februari 2019, 05:27
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing ?

MisterSenseo
Hier in DenHaag 2136 kb/sec

otto
hier in Zaandam 30 kbit/sec erg traag kan niet eens iets downloaden,ik wil weg bij Alice wat een ...wijf.Angry

otto
mij oude KPN speedtouch modem er aan gehangen maar die is nog trager dus aan het modem ligt het niet,ik dacht dat mijn firmware misschien te oud was maar ik wide het niet vernieuwen want dan kom je nog verder in de problemen heb ik begrepen maar mijn speedtouch 716 v5 werkt ook goed op het bbnet alleen was die ook erg traaaaaaaaaag

jack the robber
Speedtest loopt nu zo traag dat de test niet eens meer te beeindigen valt. Stel je dus niet gerust met de resultaten van Alice bovenaan dit forum, de slechtere uitslagen halen het niet.
De uploadtest, ping en connections zijn geen probleem maar de downloadtest loopt vast na aanvankelijke snelheden van 8-9 kB/sec.
Ik hoop dat dit nog in orde komt. Gelukkig zit je bij Alice niet aan een jarenlang contract vast.Angry

Sil24
Wat een pipo's bij Alice...Wij hebben dus vanaf zaterdag hetzelfde probleem dus vanmorgen maar even gebeld...Nu kregen wij zo'n gast aan de telefoon en die beweerde bij hoog en laag dat het aan de pc lag en dat er volgens hem gewoon 1 mb binnen kwam...Sure in Alice wereld zeker, want hier is er niks van te zien...Omdat we niet tot hem doordrongen en hij bleef volhouden dat alles goed was hebben wij de verbinden verbroken...Wel terug gebeld uiteraard en nu kregen we een ander en tja zoals we al zeiden is er een storing. Maar ach het duurde ook weer 10 minuten voor zij het door had...Nu maar hopen dat het snel is verholpen...

Rules909
Sil24 schreef:
Wat een pipo's bij Alice...Wij hebben dus vanaf zaterdag hetzelfde probleem dus vanmorgen maar even gebeld...Nu kregen wij zo'n gast aan de telefoon en die beweerde bij hoog en laag dat het aan de pc lag en dat er volgens hem gewoon 1 mb binnen kwam...Sure in Alice wereld zeker, want hier is er niks van te zien...Omdat we niet tot hem doordrongen en hij bleef volhouden dat alles goed was hebben wij de verbinden verbroken...Wel terug gebeld uiteraard en nu kregen we een ander en tja zoals we al zeiden is er een storing. Maar ach het duurde ook weer 10 minuten voor zij het door had...Nu maar hopen dat het snel is verholpen...

Goh.. dit klinkt wel heel erg bekend. Ik heb dus hetzelfde probleem. 40kbs.. GEWELDIG! Ik maar eens bellen;

Eerst 20 minuten in de wacht. Vervolgens ene sjagerijnige mevrouw Annemarie .J aan de lijn. Het hele probleem uitgelegd, in de wacht en hoppa.. opgehangen.
Nog maar eens terug bellen. Weer A. aan de lijn. Ik boos worden omdat ze opgehangen had. M ontenkende en wilde excuses van mij omdat IK haar beschuldigde van het ophangen. Never, nooit!

Afijn.. alles opnieuw uitgelegd. Begint ze weer over firewall, routers, kabels etc. AHHHHH
Mevrouw, het ligt niet aan mij!! Jawel hoor. hier is alles goed. Het ligt 100% aan uw computer. Mevrouw, er zijn meer mensen met dit probleem.. Die hebben allemaal ineens hun kabeltje gebroken?

Hier word je toch moe van mensen. Ik heb het opgegeven en hoop dat het snel verandert anders ga ik toch snel over naar de kabel (tegenwoordig ook zonder contract)
Gewijzigd door Rules909 op 26 mei 2008, 11:14

wdijk
Hier ook (De Meern, Utrecht) troag as dikke stront!

Branwacht
Ook hier in friesland tussen Sneek en Heerenveen dikke shit ! ik vond al dat het wel erg lang duurde voordat filmpjes en foto's binnen waren maar nu dus duidelijkheid het is even in de war met het meisje......

Maar ff afwachten dan want ik heb in het verleden wel meer uitgehaald en dan bleek het later ook om een storing te gaan we wachten af !

CYA

Branwacht...

m
nou ook ik bellen had beter hier kunnen kijken is gekkenhuis haha

bellen #1 oplossing de modem in de meterkast zetten en alleen kabel van alice gebruiken dus zit ik nu in de meterkast maar alles hetzelfde haha

bellen #2 ja inderdaad download laag haha dan moet je modem resseten en het moet goed zijn want je krijgt gewoon 15 mb binnen meteen werd tele onderbroken door wegvallen connectie hahaha

bel#3 sandra wist te vertellen dat er heel veel mensen bellen over trage verbinding dus ik kon weer uit de meterkast komen en moet gewoon afwachten tot ze het probleem hebben verholpen

dus ik ga mn pc weer verhuizen en wachten wachten en wachten

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 11.6 KByte/sec
(=93 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 74.0 KByte/sec
(=592 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 518.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 7.0 ms
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
grtzzzzzzzz

Sil24
m schreef:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 11.6 KByte/sec
(=93 kbps)

Dat is nog snel joh!
Wij komen niet verder van 5,4 KByte/sec Sad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief