obey-robots.txt
21 Maart 2019, 03:25
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ppp-connection

pindah007
Heb je als admin wijzigingen aangebracht? Vooraf geen instellingen opgeslagen?

HB

bas
Jawel maar die zijn denk ik allemaal overschreven daar zie ik niets van terug

Bcool
bas schreef:
Bij mij werkt het nog steeds niet. Ik denk at het ook met die tool te maken heeft die ik van deze site gedonwload hebt. Kan nu onder quick start ook veel meer kiezen dan eerst. heeft iemand die orginele bestanden en zou die mij de im.confg kunnen toezenden. Of misschien iemand weet welke instelling ik in de configuratie van de tool moet kiezen. Want als ik er een paar kies werkt mijn tel ook niet meer. graag iemand ideeeen. Wil graag dat alice weer werkt

Tja, als je niet weet wat je doet.... blijf er dan met je fikken vanaf :p Ik heb die tool nog niet gebruikt omdat ik er op dit moment geen voordeel inzie om hem te gebruiken en als iets werkt.... waarom dan willen "repareren" ? Is dit nou niet wat Alice juist wil voorkomen? Dat leken de boel verprutsen en door hun eigen gepruts niet meer kunnen inloggen? Wink
Gewijzigd door Bcool op 08 oktober 2007, 20:18

jeroen
Wat mij opviel is dat mijn telefoon zondag (door de PPP storing geen internet uiteraard) geporteerd was naar Alice, en nu weer terug is naar KPN. Is dit bij meerdere mensen zo, of is dit toeval? Nu heb ik een nieuw, ander tijdelijk nummer gekregen van Alice. Welk nummer weet ik niet, het nummer is onderdrukt Smile Wel vanmorgen gebeld met de helpdesk, het lijkt wel of er een timer van 24 minuten meeloopt. Nog 1x bellen en ik stap over, dan haal ik het voordeel er deze maand al niet meer uit. Als ze zo hun geld willen verdienen hoeft het van mij niet.

alfa
Volgens mij is deze storing nog niet verholpen. Gisteravond had ik helemaal geen internet, vanavond werken bepaalde websites niet, als www.gmail.com, die met een andere ISP wel werken.

the alfa version is intended for testing purposes only

EDIT: Sorry mijn fout: na de restart stond de firewall van de modem blijkbaar aan en op high.
Gewijzigd door alfa op 09 oktober 2007, 19:25

jelle
sinds de storing kan ik niet meer inloggen met user/user op het modem. aleen admin/admin werkt nog maar... (ik had de tool in t verleden zonder succes gedraaid...) heb nu wel alle opties. anderen dit ook?

Hoppy
jelle schreef:
sinds de storing kan ik niet meer inloggen met user/user op het modem. aleen admin/admin werkt nog maar... (ik had de tool in t verleden zonder succes gedraaid...) heb nu wel alle opties. anderen dit ook?

Je kunt als Admin gebruiker (superuser) de instellingen voor alle gebruiker zelf wijzigingen, dus ook voor "user".
Controleer voor de zekerheid even welke users er op je modem bekend zijn.
Het lijkt erop dat je configuratie in ieder geval aangepast is, al dan niet door toedoen van de Tool.

DMT
Mensen,

heb een uber knipperlicht connectie (DSL brandt en knippert af en toe)... te erg voor woorden...Shock telefoon doet het daardoor ook niet...
PC: 3431... jullie ook?

Bcool
Hier werkt alles goed. PC 9356

calsamd
hoi
mijn alice is op 09-10-07 opgeleverd en in eersteinstantie werkte ze helemaal goed op de lounge na.. alleen sinds afgelopen zaterdag 13-10 vliegt de adsl er steeds uit wel tot aan 8 9 keer per dag toe (toppie) als ik mijethernet kabel eruit haal dus mijn internet er ff uit trek dan blijft ie gewoon doen kan ik bellen maar als ik mijn ethernet kabel er weer in steek dan duurt het maar ff en dan begint het weer ik heb in mijn pc helemaal nix veranderd dus dat kan het niet zijn...
heeft iemand enig ideee? kan ik met die admin tool die eerder beschreven is hier mischien iets in oplossen???
PC: 3315

edit : nu is het avond en nu blijft ie het gewoon doen Frown weird
Gewijzigd door calsamd op 16 oktober 2007, 11:47

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ppp-connection', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bad connection or? Helpdesk 3 15 juli 2008, 16:31
PPP Connection: Attempting to connect... Storing 10 14 juni 2008, 00:39
RE: PPP Connection: Attempting to connect... Storing 2 28 mei 2008, 01:44
Connection down Storing 1 08 oktober 2007, 17:14
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief