obey-robots.txt
19 April 2019, 01:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Gebruik van torrents

Alex
Bmp haalt iets aan waar die gelijk in heeft
Ga over op usenet en je bent van het hele gezeur met die torrents af!
Op www.binaries4all.nl vindt je alle uitleg over hoe of wat...

Met dez couponcode FEA5495B2E krijg je 10% korting op alle abonnementen van 4usenet.nl.
Gewijzigd door Alex op 12 augustus 2008, 13:01
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MaXMhZ
BMP schreef:
Marcje schreef:
Dit heb ik ook gehad, Bittorrent is vrijwel niet te doen, zodra je ook maar een download start met uTorrent, kun je vrijwel niet meer internetten...
Ik ben inmiddels overgestapt op XS4all...

Het maakt niet uit welke isp je hebt veel connecties met p2p kost enorm snelheid, vooral als je de upload vol open hebt, een handig progje is netlimiter http://www.netlim...wnload.php

Dan kan je het netwerk verkeer mooi zelf regelen maw de upload knijpen.

BMPWink

Behalve dan als je kabel hebt.

Zelfs met evID patch en 199 half-open connecties kon ik nog gewoon internetten met @Home 4Mbps/1Mbps. Ook de upload is bij dit abo van @Home/Ziggo stukken beter wat resulteerd in een hogere download bij bittorrents. (95kB/s upload was wat ik had ingesteld) 500 kB/s down was goed haalbaar (zonder internet problemen. Wel jammer dat je een (bijna) statisch IP had en dus snel in de kijker loopt bij BREIN/MPAA/RIAA etc.

Maar ja, die zeikers zitten (bijna) allemaal in de US. Desondanks is PeerGuardian geen luxe bij gebruik van BitTorrents emule etc.

Beperk je upload tot niet meer dan 80% van wat je met een snelheids meting (speedtest.net b.v. meet) dan heb je de beste download vrij snel te pakken. beetje expirimenteren door upload te verlagen/verhogen en download in de gaten houden. Probeer maar een Ubuntu torrent. Die is helemaal legaal.

De maximale upload stel je in in je BT client (Azureus/uTorrent etc).
Gewijzigd door MaXMhZ op 11 augustus 2008, 15:03

MaXMhZ
ZeRo4u, bedankt voor de 2000/500 max connections tip. Ik heb dat ingesteld en mijn systeem is een heel stuk stabieler Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruik van torrents', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gebruik van telefoon zorgt voor reset van copperjet Storing 9 11 juni 2011, 12:55
Tijdelijknummer gebruik Eigen telefoon netwerk 3 24 januari 2010, 23:41
Lees dit! Regel voor gebruik onderdeel Tweedehands apparatuur. Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 1 15 juni 2009, 20:13
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk 15 02 februari 2009, 09:24
wat is Zipb en wanneer gebruik je het Eigen netwerk 13 10 oktober 2008, 20:08
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief