obey-robots.txt
25 April 2019, 04:37
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

poort forwarding

thegreenery
Ik heb na veel geklooi met de router (en Zipb) de router er tussen uit gegooid en een switch voor in de plaats gezet.

Nu zit ik met het volgende probleem:
Ik heb portforwarding ingesteld op de copperjet en deze werk perfect totdat ik de firewall op de copperjet aan zet. Hierna zijn de poorten dicht en werkt heel het portforwarding niet meer.

Wie kan mij hiermee helpen.
Gewijzigd door thegreenery op 01 september 2009, 14:36

spekkie
ik heb een sitecom wireless router wl300n en copperjet van alice maar ik krijg mijn poorten voor geen mogelijkheid open helaas ook niet op deze manier dus als mensen hetzelfde probleem hadden en een oplossing hebben dan hoor ik dat graag.

Greatz Spekkie

BMP
thegreenery schreef:
Ik heb na veel geklooi met de router (en Zipb) de router er tussen uit gegooid en een switch voor in de plaats gezet.

Ik heb portforwarding ingesteld op de copperjet en deze werk perfect totdat ik de firewall op de copperjet aan zet. Hierna zijn de poorten dicht en werkt heel het portforwarding niet meer.

Die firewall uitlaten die timmert alles dichtSmile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

thegreenery
BMP schreef:
thegreenery schreef:

Die firewall uitlaten die timmert alles dichtSmile

Is leuk, maar daar schiet ik niets mee op. Ik wil de firewall juist aan hebben met een paar poorten open.

peteralm
Onder het topic eigen netwerk heb ik een beschrijving gezet hoe ik port forwarding middels Reserved Mappings en daarnaast (ivm firewall van copperjet) Security Policy Configuration te configureren. Daarmee lukt het forwarden goed.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort forwarding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Port forwarding op copperjet 1616-2p Hardware instellingen 33 22 september 2011, 18:58
Nat type/Port forwarding problemen Alice IAD Eigen netwerk 1 10 oktober 2010, 21:34
poort 80 doorsturen Instellingen 18 05 augustus 2010, 00:36
Port forwarding? Zo moet het! Hardware instellingen 8 23 juli 2010, 16:53
poort alice modem open zetten voor netwerkhardeschijf Algemeen 2 02 juli 2010, 23:36
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief