obey-robots.txt
16 Februari 2019, 11:20
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Het duurt wel even, maar toch.

Alex
Ik ga dit cms eens uitproberen!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MaXMhZ
Zeker de moeite waard. De site wordt bijgehouden door de eigenaar/WebMaster (GameKeeper). We draaien nu nog samen met 8 andere sites op een server maar gaan binnenkort dedicated. We hebben nogal wat traffic met alle downloads die we hosten. We gaan straks naar 1.5TB/maand.

Alex
1.5TB/maand

Alle gebruikers forums samen zitten rond de 25 GB per maand, maar dan wel met compressie aan. Anders mag je het rustig met 5 vermenigvuldigen.

Kwam daar het linkje in je handtekening?Wink
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

MaXMhZ
Je bedoelt naar gebruikers.eu? Ja. Op Mission4Today.com, Airwarfare.com, (de moeder site), Airwarfare.com (legacy) (zuster site), en Ubisoft 1C:Maddox games forums, en 1C:Maddox forums (Russische developer van IL-2 serie flight combat sims). Binnenkort zullen daar nog wel X-Plane 9 forums bij komen. Ik ben een beetje (?) een flight simulator gek.

Daarom ga ik ook terug naar 4Mb/1Mb Ziggo. Alice produceert te veel problemen. Ik wil weer normaal online kunnen spelen.

IL-2 speel ik al jaren. X-Plane heb ik net vandaag binnen gekregen. 6 DVD's 60+ GB global terrain data lol Hij is al meer dan een uur aan het installeren. Ik ben net op DVD 3.Cool
Gewijzigd door MaXMhZ op 13 augustus 2008, 17:36

Alex
Grin Een echte gamer! Na de ZX 81, C64 en Amiga overgestapt op IBM compatible. Vanaf die tijd speel ik nauwelijks meer spelletjes.

Super van die linkjes! Cool
Alex

MaXMhZ
Ik ben ooit begonnen met een KIM1. TRS80, eigen computer ontworpen en gebouwd samen met een vriend (Apple ][ tijd), die had een Z80B 128kB RAM en 4 werkstations Tweede hands HD van de universiteit (koelkast model), eigen OS en Pascal compiler (sneller dan Turbo Pascal). Prachtig systeem voor de tijd. Het was bij ons drukker dan in het terminal zaaltje van de uni haha - snellere computer fasciliteiten en bier Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het duurt wel even, maar toch.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Toch online bij storing Grappig 14 02 februari 2011, 23:42
Modem retour, toch betalen!!! Klacht over Alice 22 28 januari 2011, 22:04
Maar verbinding met 1 computer tegelijk. Algemeen 6 01 juli 2010, 10:00
na 1 jaar toch aan de bel getrokken Webcare Alice 10 05 mei 2010, 00:01
meestal goeie snelheid maar soms ook heel erg traag Storing 1 01 maart 2010, 12:40
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief