obey-robots.txt
24 April 2019, 18:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice gebruikers krijgen vast IP-adres

redlek
Zijn er nog meer die denken of zeker te weten een vast IP adres te hebben ? is er iets bekent geworden vanuit Allice over dit onderwerp ?
Ben benieuwd ik denk inderdaad dat er heel veel mensen blij worden als dit zo zal worden.Grin
Gewijzigd door redlek op 30 augustus 2008, 17:27

Yes
redlek schreef:
Zijn er nog meer die denken of zeker te weten een vast IP adres te hebben ? is er iets bekent geworden vanuit Allice over dit onderwerp ?
Ben benieuwd ik denk inderdaad dat er heel veel mensen blij worden als dit zo zal worden.Grin

Ik denk het wel. Moest vanmiddag i.v.m. kluswerk de stroom in huis een uurtje uitschakelen. Na de stroom weer ingeschakeld te hebben blijkt mijn ip adres (78.xx.xx.xxx) ongewijzigd te zijn en alles gelukkig ook nog steeds prima te werken! Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

MaXMhZ
Ik heb ook nopg steeds hetzelfde IP adres bij Alice. Ondertussen al vaak gewisseld tusse Ziggo en Alice verbinding.

Ik weet zeker dat mijn Alice IP statisch is.
Gewijzigd door MaXMhZ op 30 augustus 2008, 20:30

rrozema
Misschien kan ik dan toch nog kiezen voor Alice? Dit was voor mij een van de belangrijkste redenen om geen Alice te nemen.

GuustFlater
Hoe fixed is dit IP adres? Waarschijnlijk zal Alice zich toch het recht voorbehouden om een ander IP adres uit te reiken mocht dit nodig zijn om wat voor reden dan ook.

redlek
Hoe fixed is dit IP adres? Waarschijnlijk zal Alice zich toch het recht voorbehouden om een ander IP adres uit te reiken mocht dit nodig zijn om wat voor reden dan ook.

Correct maar er staat nu op de site bij allice "Ja, bij Alice krijgt u een vast IP-adres"Smile

nexagon
klopt ook hij is ook vast.

GerJ
Zou dit overstappen op vaste IP-adressen iets te maken kunnen hebben met de wettelijke verplichting voor providers om gedurende anderhalf jaar info over de door hun klanten bezochte websites te bewaren? Dat lijkt me bij dynamische IP-adressen namelijk lastiger dan bij vaste.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice gebruikers krijgen vast IP-adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief