obey-robots.txt
18 April 2019, 19:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

wel kiestoon, maar kan alleen gebeld worden

eaffbikker
Ik heb wel een kiestoon in mijn telefoon, maar kan alleen gebeld worden en niet zelf uitbellen. De telefoon werkte voorheen wel goed via de Copperjet-modem. Heeft iemand een oplossing?

felicia2912
Ik heb het zelfde probleem al 8 weken en nu sinds gisteren helemaal geen lijn meer

Blue
bij mij werkte de telefoon ook altijd prima tot een aantal dagen geleden, ik kan niet meer gebeld worden, en ik kan niet bellen.... Alice verteld me dat het in de middag van 27Augustus opgelost zou moeten zijn ...

nexagon
@Blue stuur me even je NL nummer in een PM

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel kiestoon, maar kan alleen gebeld worden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Word je terug gebeld door Alice ??? Klacht over Alice 14 09 november 2011, 18:11
Oudere mails worden af en toe opnieuw opgehaald SMTP, POP3, NNTP etc... 1 22 september 2011, 10:23
niet gebeld kunnen worden!! Storing 8 29 juni 2011, 21:51
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief