obey-robots.txt
19 April 2019, 01:07
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Alice klantenservice-bestaat dat echt?

Yes
Tijd dus om de poll te resetten. Dan kan iedereen opnieuw stemmen. Wellicht geeft dat een actueler beeld van de ervaringen met Alizee. Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

MaXMhZ
Tja, je moet een beetje geluk hebben met je provider. Dat geldt voor alle providers, en niet alleen voor Alice. Het valt echter wel op dat de verschillende afdelingen van Alice veel te veel langs elkaar heen werken. Ik vermoed ook dat er grote achterstanden zijn in het verwerken/oplossen van klachten. Dat de helpdesk niet goed bereikbaar is en indien wel bereikt het probleem blijft bestaan is een veel gehoorde klacht. Alweer niet uniek voor Alice.

Het blijft erg vervelend als internet/telefoon niet werkt. Blijf echter altijd belleefd. Aan de andere kant van de telefoon/forum zit ook een mens. Wat zou je zelf doen als je iemand probeert te helpen en diegene wordt kwaad op je etc?

Ga er niet van uit dat forums als gebruikers.eu een goed beeld geven over klanttevredenheid. Mensen posten hier als ze een probleem hebben. De mensen waarbij alles naar tevredenheid werkt zul je hier niet veel zien. gebruikers.eu heeft mij veel geholpen toen ik nog klant van Alice was. Dikke pluim Grin
Gewijzigd door MaXMhZ op 30 oktober 2008, 07:10

Yes
MaXMhZ schreef:
gebruikers.eu heeft mij veel geholpen toen ik nog klant van Alice was. Dikke pluim Grin

Dit forum verdient ook m.i. zéker een vette pluim!

Ik ben op dit forum gaan kijken vóórdat ik Alice klant werd. Al een paar dagen na het opstarten van Alice bleken veel van de belemmeringen via dit forum "getackeled" (nederlands?) te zijn.

Een paar van de zaken die mij toen bezighielden:
- Een server draaien was mogelijk volgens Alice, maar ook weer niet echt vanwege het dichte modem (opgelost op dit forum)
- Dynamische ip adressen maakten het moeilijk een server te draaien (maar mede met de hulp van dit forum, niet onmogelijk)
- Aanmeldingen leken niet goed te gaan volgens posters op tweakers (maar hier toch ook wat positieve ervaringen gelezen)
- De onkundige, dure helpdesk (werd bevestigd op dit forum en later uit eigen ervaring)

Naar mijn mening zitten er niet alleen klagers op het forum, anders had ik de overstap naar Alice nooit gemaakt. Enige persoonlijke filtering van sommige berichten is wel aan te bevelen natuurlijk.

Mede dankzij dit forum ben ik uiteindelijk Alice klant geworden en vooral ook gebleven

Maar voor de goede orde nu nog even on-topic:
Ook ik vind dat de individuele medewerkers van de Alice klantenservice met respect benaderd moeten worden. Als ik het daar voor het zeggen had zou ik echter direct de serviceprocessen aanpakken.
Klantenwerving is ok, maar met de nazorg (=klantbehoud) zal geen prijs gewonnen worden.

Maar dat het zelfs bij de niet zo jonge providers altijd beter kan, moet ik (uit eigen ervaring) toegeven.

En.... laten we niet vergeten dat er niet veel zijn die voor deze prijs, een vergelijkbaar pakket aanbieden. Als Alice er in slaagt dit allemaal waar te maken, dan blijf ik hier voorlopig ook nog wel even hangen denk ik...Wink
En als ik de berichten alhier mag geloven, laat Alice me toch niet zomaar gaan...Grin
Gewijzigd door Yes op 30 oktober 2008, 11:14

BMP
Yes schreef:
Tijd dus om de poll te resetten. Dan kan iedereen opnieuw stemmen. Wellicht geeft dat een actueler beeld van de ervaringen met Alizee. Wink

Ik denk dat er maar een andere poll moet komen, sommigen zien de poll als de ultieme waarheid.Pfft
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Yes
BMP schreef:
Yes schreef:

Ik denk dat er maar een andere poll moet komen, sommigen zien de poll als de ultieme waarheid.Pfft

Doe dan maar meteen een poll over de waardebeleving van een poll (van pollen krijg ik hooikoorts) Grin
Gewijzigd door Yes op 30 oktober 2008, 20:56

bruno001
Yes schreef:
BMP schreef:
Yes schreef:

Doe dan maar meteen een poll over de waardebeleving van een poll (van pollen krijg ik hooikoorts) Grin

Poll eens over de tevredenheid van de bezoekers van dit forum, of ze positief zijn over deze site en de hulp die ze krijgen.

Het is idd niet representatief op deze plaats te vragen hoe tevreden men is over Alice. 0,1 pct van Alice gebruikers zit hier en daarvan is 1 op de vijf ontevreden, hoeveel achter de komma is dat?

Of misschien een poll om Alice te vragen de helpdesk te wijzigen? suggesties?

Alex
Start zelf een nieuw onderwerp en je hebt de mogelijkheid een enquete op te stellen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Ricodrico
Omilija71 schreef:
Hallo iedereen.

Nou, voor het eerst in maanden dat ik me hier uberhaupt kan registreren, deze site is zeer onstabiel omdat ik wel 6x moet refreshen wil ik iets kunnen lezen, maar goed...Alice....

Ik heb sinds JUNI een klapperlijn. Niet alleen qua internet (tijdens werkdagen), maar ook qua telefonie.

IK KAN OP WERKDAGEN NIET BELLEN/GEBELD WORDEN/TRAAG INTERNET.

Ik heb voor uren mobiel gebeld naar de helpdesk waar ik niet eens te woord word gestaan.
Ik heb meer dan 20 mails gestuurd met deze klacht.
Ik heb schriftelijk over deze klacht geschreven.
Zelfs een leuke brief gehad dat Alice geen abonnementsgeld gaat afhalen (dus wel)
Ik ben in het WEEKEND gebeld (3x) door ALICE KLANTENSERVICE, maar als ik goed nadenk, snap ik niet waarom, want ze komen niet met een oplossing, maar vragen onzin-dingen.

Ik ben ZWAAR ONTEVREDEN over ALICE, en het liefst zou ik een gezamelijke klacht willen indienen naar een instantie die hierover gaat, want dit kan niet meer getolereerd worden. Als je in de winkel een niet goed product koopt, heb je garantie. Als jij je werk niet goed doet, heb je een gesprek met je baas of je zit zonder werk. Als jij beroofd wordt, kun je naar de politie. Dat Alice op vakantie is, vind ik prima, maar ik ben het zat om MAANDENLANG op Alice te wachten.

VIER MAANDEN IS SCHANDALIG!

omilija@yahoo.com

Ik ben het met je eens.
Ook ik heb plotseling al meer dan een maand geen telefonie meer en internet is een belachelijk dun signaaltje dat om de haverklap eruit ligt.
Ondanks diverse telefoontjes en harde toezeggingen van diverse Alicemedewerkers ben ik nooit teruggebeld.
De kennis van een aantal individuele medewerkers lijkt erg laag. Men luistert ook niet goed naar mijn verhaal en verzanden in standaard vraagprotocollen, alsof ik aan de draadjes zou hebben lopen prutsen. (Terwijl ik de boel door een monteur had laten aanleggen en de boel 5 maanden goed gewerkt heeft)

De loze beloftes vind ik nog het ergst. Dan heb je als klant echt het gevoel dat je belazerd wordt.

Ook ik zeg morgen mijn abonnement op.

Jammer, want daar zit ik niet op te wachten...

Ricardo

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice klantenservice-bestaat dat echt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief