obey-robots.txt
23 April 2019, 06:37
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nogsteeds geen DSL verbinding

Ronkeuren
Ik heb dit ook 12-12-08 opgeleverd, vandaag pas modem ontvangen en raad het ASDL lampje blijft leeg maar ook in het modem staat bij PPP Connection : Cable disconnected.

Tele2 en telfort heeft altijd top gelopen pff waarom ben ik ook overgestapt meer spijt dan haren op me kop!

Zoekende
Ben al bijna kaal. Jullie boffen nog dat je gebeld worden. Wacht al vanaf 15 november.

BMP
Ronkeuren schreef:
Ik heb dit ook 12-12-08 opgeleverd, vandaag pas modem ontvangen en raad het ASDL lampje blijft leeg maar ook in het modem staat bij PPP Connection : Cable disconnected.

Tele2 en telfort heeft altijd top gelopen pff waarom ben ik ook overgestapt meer spijt dan haren op me kop!

Andere aderpaar al geprobeerd?
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

bruno001
DUBBELPOST ZIE
Geen internet :S heb alles geprobeerd

pieter-st
BMP schreef:
Ronkeuren schreef:

Andere aderpaar al geprobeerd?

pieter-st
Ik had ook het probleem dat ik al online moest zijn op 4dec. Ik had ook dat het adsl lampje niet brandde, nu is het bij mij zo dat KPN bij mij binnen komt op de witte en oranje draad en dat Alice op de blauwe en rode draad binnenkomt ik heb de KPN draden los gemaakt en de blauwe en de rode draad weer genomen en toen ging de adsl lamp branden, maar geen telefoon meer, nu heb ik de KPN draden en de Alice draden aan elkaar geknoopt en het werkt nu .

aaitvedan
Vandaag zou bij mij Alice opgeleverd worden, het is nu 19.00 en het werkt nog niet, de ADSL led brandt niet. Ik denk dat het met de kerst niets meer wordt. De helpdesk is al gesloten.

Wat moet ik eigenlijk meten op het IS/RA punt, nu meet ik op beide lijnen geen spanning, zowel AC en DC 0 volt.

Seppie
Ik zit ook in precies hetzelfde bootje... zou op 24e geleverd moeten worden maar heb ook nog niks binnen op de lijnen Sad ook de aders om gewisseld, helaas geen effect.

Maar wachten tot morgen en ze dan maar eens vragen wat er aan de hand is.

bruno001
aaitvedan schreef:
Vandaag zou bij mij Alice opgeleverd worden, het is nu 19.00 en het werkt nog niet, de ADSL led brandt niet. Ik denk dat het met de kerst niets meer wordt. De helpdesk is al gesloten.

Wat moet ik eigenlijk meten op het IS/RA punt, nu meet ik op beide lijnen geen spanning, zowel AC en DC 0 volt.

signaal is ca 49 V

dtm
Dat is onjuist ! Alleen als er een analoge telefonie verbinding zit op de lijn, meet je een spanning tussen de 48 en 54 volt. Voor dsl wordt er namelijk geen spanningsniveau aangebracht.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nogsteeds geen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief